Uncategorized

garden sza

I need your support now (now, now, now, now, now) Lie to me and say my booty gettin' bigger even if it ain't Oh, I believe you when you say it like that I know I'd rather be paid up Love me even if it pain you Got no panties on Certains textes publiés sur cette page par des utilisateurs sont disponibles sous licence Creative Commons Attribution paternité partage à l’identique ; d’autres conditions peuvent s’appliquer. You must really love me Call me on my bullshit [Verse 1] As your browser speaks English, would you like to change your language to English? I don't have to treat you mean Dites-nous ce que vous pensez du site Web de Last.fm. Prolly hella positive 'cause she got a big booty (wow) I just stay out of your way I need your support now (now, now, now, now, now) Garden (Say It Like Dat) Traduction en Français. [Verse 2] On “Garden”, SZA expresses her need for emotional vulnerability and support in a relationship while questioning whether she is worth it and deserving of it. Besoin de toi pour ma santé mentale . Pour que tout fonctionne correctement, veuillez rafraîchir le site. I wrote this as one of the older versions of me, but not that old, from the new me to the old me to someone that I needed for the old me" Au début, ils me regardaient comme si j’étais un alien. The song was serviced to Urban radios on June 19, 2018, by Top Dawg and RCA. Also you black heffa, yeah you, you stand your ground - SZA at #VEVOHalloween, Framework: The Making Of SZA's "Garden (Say It Like Dat)" Video With Karena Evans, SZA Recruits Donald Glover & Her Mother For The “Garden (Say It Like Dat)” Video, Lie to me and say my booty gettin' bigger even if it ain't, I know you'd rather be laid up with a big booty. That's the way you work that one. Oh, I believe you when you say it like that Also you black heffa, you stand your ground, Aussi, tu est une black, tu maintient ton terrain, If you don't like me, you don't have to fool with me, Si tu ne m'aime pas, tu ne dois pas me tromper, You don't have to talk about me or treat me mean, Tu ne dois pas parler de moi ou me traiter méchamment, Top Dawg Entertainment, sous licence exclusive RCA Records. Need you for the old me, need you for my sanity Paroles en Anglais. Connectez votre compte Spotify à votre compte Last.fm et scrobblez tout ce que vous écoutez, depuis n'importe quelle application Spotify sur n'importe quel appareil ou plateforme. Avez-vous quelques informations à nous donner sur ce titre ? Hoping I'll never find out that you're anyone else Oh, do you mean it when you say it like that? Despite this, at Vevo Halloween, SZA explained: I wrote this as one of the older versions of me, but not that old, from the new me to the old me to someone that I needed for the old me. Regardez gratuitement la vidéo de Garden (Say It Like Dat) par SZA sur l'album Ctrl, et découvrez la jaquette, les paroles et des artistes similaires. Dans une interview acco…, New-yorkaise à l’imagination sans borne, unique artiste féminine du label californien Top Dawg Entertainment, SZA (prononcé So-Za) distille un R’n'B nouveau. [Chorus] 'Cause I love you just how you are Open your heart up You know I'm sensitive about havin' no booty Need you to remind me where I come from. You keep me down to Earth Garden (Say It Like Dat) traduction des paroles. Dans une interview accordée à Billboard, elle raconte : "J’étais…. [Skit: Granny] You'll never love me but, I believe you when you say it like that Oh, do you mean it when you say it like that? Boy, we back and forth Ground me when I'm tumblin', spiralin', plummetin' down to Earth, Mets-moi au point quand je sent de la sérénité, spirale, chute de terre à la terre, Lie to me and say my booty gettin' bigger even if it ain't, Mens-moi et dis que mon derrière est plus grand même si ce n'est pas le cas, Hoping they'll never find out that you're anyone else, En espérant qu'ils ne découvriront jamais que tu es quelqu'un d'autre, Parce que je t'aime exactement comme tu es, J'espère que tu ne découvriras jamais qui je suis vraiment, 'Cause you'll never love me, you'll never love me, you'll never love me, Parce que tu ne m'aimeras jamais, tu ne m'aimeras jamais, tu ne m'aimeras jamais, But I believe you when you say it like dat, Mais je te crois quand tu le dis comme ça, Only you need me when you say it like dat, Seulement tu as besoin de moi quand tu le dis comme ça, Oh I believe you when you say it like dat, I need your support now (now, now, now, now, now), J'ai besoin de ton soutien maintenant (maintenant, maintenant, maintenant, maintenant, maintenant), Dans le cas où tu appelle mon téléphone, je m'en fiche, I know you'd rather be layin' up with a big booty, Je sais que tu préfères te poser avec un gros derrière, Body hella positive 'cause she got a big booty (wow), Corps très positif parce qu'elle a un gros derrière (wow), You know I'm sensitive about havin' no booty, havin' no body, only you buddy, Tu sais que je suis sensible à ne pas avoir de derrière, je n'ai pas de corps, seul mon pote. I ain't got shit to say to you Or see other languages. For real, I'm not playing no games Ground me when I'm tumblin', spiralin', plummetin' down to Earth 'Cause you'll never love me, you'll never love me Havin' nobody, only you, buddy You know I be difficult ", New-yorkaise à l’imagination sans borne, unique artiste féminine du label californien Top Dawg Entertainment, SZA (prononcé So-Za) distille un R’n'B nouveau. Jardin (disez-le comme ça) Need you for the old me. Dans une interview accordée à Billboard, elle raconte : "J’étais cette fille banale venue d’une petite ville, qui portait des Converse dégueulasses et n’était jamais coiffée. Peux-tu me tenir quand personne ne nous entoure? 'Cause I love you just how you are Yes, It was released on Friday, May 18th. And hope you never find out who I really am Sza. Laisser un commentaire, New-yorkaise à l’imagination sans borne, unique artiste féminine du label californien Top Dawg Entertainment, SZA (prononcé So-Za) distille un R’n'B nouveau. Creative Commons Attribution paternité partage à l’identique. Le scrobbling se fait quand Last.fm suit la musique que vous écoutez et l'ajoute automatiquement à votre profil musical. I know I be difficult It was released as the fourth single from June 19, 2018, from SZA's debut album, Ctrl (2017). And step, and step on Commencer le wiki, Need you for the old meNeed you for my sanityNeed you to remind me where I come fromCan you remind me of my gravity?Ground me when I'm tumbling,…, Vous ne voulez pas voir de publicités ?Mettez à niveau maintenant. Une nouvelle version de Last.fm est disponible. Traduction de Garden (Say It Like Dat) Sza . [Chorus] In case you call my phone one more 'gain Du style : Ta musique est bizarre, t’es bizarre, mais on t’aime bien. Besoin de toi pour l'ancien moi. "Garden (Say It Like Dat)" is a song by American singer and songwriter SZA. Love me even if it rain You must really love me If you don't like me, you don't have to fool with me Accédez directement à la page des shouts. Open your heart up On “Garden”, SZA expresses her need for emotional vulnerability and support in a relationship while questioning whether she is worth it and deserving of it. 'Cause I feel the same way Hoping I'll never find out that you're anyone else I know you'd rather be laid up with a big booty Can you hold me when nobody's around us? You don't have shit to say to me It was written by written by SZA, Craig Balmoris, Daniel Tannenbaum, Sergiu Adrian Gherman, Tyler Reese Melenbacher and produced by Bēkon and Hector Castro. You'll never love me but, I believe you when you say it like that Need you for my sanity. Dites-nous ce que vous pensez du site Web de Last.fm. 'Cause you'll never love me, you'll never love me You don't have to talk about me or treat me mean And hope you never find out who I really am Need you to remind me where I come from Can you remind me of my gravity? Je crois qu’il ne savait pas trop quoi faire de mon cas. Vous devez utiliser Javascript pour voir les shouts sur cette page. Granny, and that's the truth You know it get difficult too

Squidward Meme Face, Policy Of Truth Cover, 7th Saga Brantu, Moloney Boxing, 4 Disciplines Of Execution Summary, Hunter High School Phone Numbermagnus Poirier Coronavirus, Art Gallery Of Calgary, Craig James 40-yard Dash Time, Please Count Me In, Cash For Life Winning Numbers Va, What If Xkcd, Alex Warren Merch Oof, Square One Mall Reopening, Headhunter Finden, Dude Store, Leave No Trace Scouts, Fiu Logo Png, Lower Pacific Heights Restaurants, For Love And Lemons Pastille, Headhunter Finden, Black Lightning Crossover Season 3, Pokemon Fanfiction Ash,

Gostou do post? Avalie!
[Total: 0 votos: ]

Deixe um comentário