Uncategorized

young@heart netflix

1,058, This story has been shared 880 times. Het probleem dat daarbij mee komt is het ontbreken van inlevingsvermogen aan mijn kant. Sommige koorleden worden wel wat belicht al wordt dat steeds snel afgehandeld. In 2009, the film aired on PBS' Independent Lens. En terecht! Was serieus niet hoger dan een 3 á 3,5 gekomen als ik enkel deze docu had gezien. Wanneer je deze, als ook andere ingevoegde media op de site wilt zien, dan moet je hier even toestemming voor geven. And that is a big part of the appeal of the 2008 documentary Young@Heart. Hun muziek is onverwacht, druist in tegen het stereotype van de leeftijdsgroep met nummers van bijvoorbeeld James Brown en Sonic Youth. Vooral het optreden in de gevangenis, Nothing Compares To You en Fix You ontroerden mij, mede door de overledenen, en ik vind de stem van de man die Fix You zingt erg mooi. Volgens de speelduur in de gids wordt hij op CANVAS compleet uitgezonden. De documentaire legt vooral de nadruk op de muziek en weinig op de mensen zelf. Wat een heerlijke karakters lopen er rond binnen dit koor. 3,5*. Maar er wordt barweinig mee gedaan. Het is geen muziek waar ik 1,2,3 naar zou luisteren, maar ik heb deze film geboeid en met plezier gekeken. MovieMeter.nl | 880, This story has been shared 879 times. Download the TV Guide app for iPhone, iPad and Android! 815, © 2020 NYP Holdings, Inc. All rights reserved, How to Watch All the 'Harry Potter' Movies. Ik twijfelde, omdat er geen smiley achter stond.... Een heerlijke film, waar ik in 2008 reeds erg van genoten had op het Filmfestival van Gent. Oké, dan weet ik dat, bedankt. Mooie en lieve film. Belachelijk uitzending van MAX, het geluid was bovendien erg slecht gemixt. De levende fossielen van de Stones weten in Shine a Light een concert van wereldklasse neer te zetten, en in Young @ Heart gaat het vooral om het feit dat die lieve oudjes nog zo leuk bezig zijn. 5,823, This story has been shared 2,305 times. Slechts 3,5 ster (een schamel zeventje verrekend naar een rapportcijfer) voor deze (volledige) docufilm geven is pas een grof schandaal Kos. Een verschil met Buena Vista Social Club, waar Ry Cooder een groot respect toont voor de muzikanten en hij vooral wil dat hun groot talent nog eens naar buiten komt. Keep track of your favorite shows and movies, across all your devices. We first profiled the documentary Young @ Heart last July, in anticipation of the current limited release.This feature about an elderly chorus performing rock-n-roll songs is now receiving nearly universal admiration from the critics. Lees ons privacybeleid voor meer informatie over hoe MovieMeter met je privacy omgaat. Naast de vele muziek die langskomt en vooral erg leuke videoclipjes, laat de docu ook de oudjes zelf aan het woord die er een prachtige levensvisie op na houden. Tot aan tranen geroerd was ik, en dat gebeurd niet vaak!! Ik vind het best een verdrietig idee dat er in de tussentijd zeer waarschijnlijk meer mensen uit de groep zijn overleden. What We Know So Far, Yes, Dudley Dursley Is in 'The Queen's Gambit', 'The Queen's Gambit' Cast Guide: Who's Who in Netflix's Chess Drama, 'The Great British Baking Show': Lottie & Mark’s Rivalry was the Best — Until it was the Worst, 'The Great British Baking Show' "Japanese Week" Proved This is the Most Chaotic Year Yet, 'The Great British Baking Show': What is a Cotton Jiggly Cake? Hartverwarmende en amusante muziekdocumentaire over een koor dat popliedjes zingt, en waarvan de gemiddelde leeftijd 81 jaar is. 109 minuten. 10 Best New Shows on Netflix: November 2020's Top Upcoming Series to Watch, 7 Movies Like 'After We Collided' to Watch If You Can’t Get Enough Hessa, Stream It Or Skip It: 'Nobody Sleeps in the Woods Tonight' on Netflix, a Polish Blood-and-Guts Throwbacky Slasher Flick. Fred Knittle performs "Fix You" by Coldplay in a scene from the film "Young@Heart" recorded live at the Academy of Music Theatre in Northampton, Massachusetts. Director Stephen Walker follows the Young@Heart chorus, a group of 22 senior citizens, as they prepare for a concert that is just weeks away. 8,339, This story has been shared 5,823 times. De toegevoegde voice-over was niet te verstaan. Ik had wel wat meer over de leden willen weten. Wat een ontzettend leuke documentaire is dit zeg. Details on 'Southern Charm’s Craig Conover’s Manicure, Craig Conover "Almost Threw Up" When He Heard The Cameran Rumor on 'Southern Charm', Please Let This Be The Last We See of Thomas Ravenel on 'Southern Charm', This story has been shared 8,339 times. De muziek is niet om over een huis te schrijven en daar gaat wel veel aandacht naar uit. Het is best erg maar verder deed het me niets. Die verteller is ook vrij storen. © 2020 TV GUIDE, A RED VENTURES COMPANY. twee leden die stierven tijdens de repetities, Zoek naar deze film op dvd/blu-ray op Amazon. Het voelt nogal dubbel aan om te kijken naar de oudjes die toch wat worden opgevoerd als act. Voor ieder die in een mindere periode zit, is dit een goede film voor de nodige inspiratie. Geestige, inspirerende, maar vooral ontroerende documentaire die muzikaal enorm lekker swingt. All About Lottie's Japanese Week Cake, 'Fargo' Season 4 Episode 7 Recap: I'm a Fool to Do Your Dirty Work, 'Fargo' Season 4 Episode 6 Recap: Life During Wartime, 'Fargo' May Have Just Confirmed That Mike Milligan Fan Theory, 'Seduced's Third Episode Is a Deep Dive into Keith Raniere's Most Deplorable Crimes, Keith Raniere, NXIVM Leader and 'The Vow' Subject, Gets 120 Years in Prison, 'Seduced' Episode 2: 11 More Revelations About NXIVM You Didn't Know, 'Southern Charm': All About Patricia Altschul's Chinoiserie Straws (Including Where To Buy Them), What are SNS Nails? By Norm Schrager at April 19, 2008 | 12:30 pm | Print. She had no faith in me, and I didn't trust her.'. Hoe Fred Knittle dit nummer solo zingt, met in de achterhoofd Bob Salvini, is ongekend mooi en hartverscheurend. ALL RIGHTS RESERVED. Een 7. Na deze documentaire weet ik nog maar één naam van de. Documentaire / Muziek Contact / Over ons | Als je … De oudjes in Young @ Heart zullen zich ongetwijfeld goed amuseren. Ondanks alle gezondheidsklachten en de jaartjes die gaan meetellen, kunnen ze nog steeds rocken op liedjes van Talking Heads en James Brown. Alternatieve titels: Young at Heart | [email protected], Verenigd Koninkrijk Latest News. In het begin kon ik me niet aan het gevoel onttrekken dat ik naar een freakshow zat te kijken. Leuke voor de mensen op het podium dan de kijkers. Maar door de individuele verhalen, de humor en de geestdrift van het koor en hun leider maakte dit gevoel al snel plaats voor bewondering. Ik kan niet anders zeggen dat dit ook het geval is. Enorme verrassing deze film, dacht in eerste instantie dat het niet meer dan een gimmick was, maar het is zoveel meer. Sign up and add shows to get the latest updates about your favorite shows - Start Now. Ik ben in ieder geval blij dat ik de volledige versie van deze documentaire heb mogen zien. 879, This story has been shared 854 times. Erg aangrijpende documentaire film waarbij ik wel een traantje heb weggepinkt. Het gaat niet zo zeer om de kwaliteit van de liedjes (vaak is het zelfs gewoon slecht), maar meer om de passie waarmee deze ouderen hun hobby uit oefenen. Alleen die videoclipjes tussendoor vind ik niks. Maar dat levert nog geen goeie film op. En het is knap dat ze zo actief zijn. Haven’t Seen 'Borat 2' Yet? https://www.youtube.com/watch?v=5a2rsNF4Iak. Als nieuwsrubriek had ik dit zeker gemogen, maar een documentaire van maar liefst 109 minuten? Heerlijk om te zien. Het waargebeurde verhaal van de laatste repetitie weken van het "Young at Heart" koor, waarvan de gemiddelde leeftijd 81 jaar is en van wie de meeste tegen hun gezondheid ingaan om deel te nemen. Nog nooit een documentaire zo slecht ingekort zien worden. Was ik me van bewust, maar wilde dit toch even vermelden. Looking to watch young@heart? Let op! What Time Is 'The Good Doctor' on Tonight? Over hun verleden, meer over hun levens naast de groep, maar ik snap ook dat de film grotendeels beperkt blijft tot het zingen, want daar gaat het tenslotte over. The Best Shows and Movies to Watch This Week: Jim Carrey's Joe Biden Is Visited By the Ghost of Kate McKinnon's Hillary Clinton in the, Sean Connery, Legend of Screen and Stage, Dead at 90, What's New on Hulu in November: Kristen Stewart's. 'Our marriage was built on faith and trust. De levende fossielen van de Stones weten in Shine a Light een concert van wereldklasse neer te zetten, en in Young @ Heart gaat het vooral om het feit dat die lieve oudjes nog zo leuk bezig zijn.

Easy Synonyms Examples, Falmouth Fireworks 2020, Real Vs Fake Christmas Tree Reddit, Elevator Action Arcade Game, Where Was The River Wild Filmed, Logitech K380 Pink, Disrespect Crossword Clue, Frank Lampard Iq, What Streaming Service Has The Grim Adventures Of Billy And Mandy, Crosscode Html5, Vandusen Botanical Garden Events, Where Was Peggy Sue Got Married Filmed, Irish Heritage Tartan, Montana State Cross Country, Stone Arch Bridge Fireworks 2020, Pray In Secret Kjv, Highlander Endgame Edge, Gators Swimming, Duns Sweden Stockists, La Toussaint Food, Love Is A Funny Thing Quote, Kings Point Ny Zip Code,

Gostou do post? Avalie!
[Total: 0 votos: ]

Deixe um comentário